Generalforsamling Ejerlauget Gartnerhaven I og II 2021-12-09

Ejerlauget Gartnerhaven I og II afholdte Generalforsamling torsdag, d. 9/12 2021 med følgende dagsorden:

  1. Velkomst
  2. Valg af dirigent
  3. Valg af to stemmetællere
  4. Regnskab år til dato
  5. Behandling af indkomne forslag – Bestyrelsen foreslår ændring af:
    • 5a Vedtægter Ejerlauget Gartnerhaven I og II
    • 5b Reglement Fælleshuset Gartnerhaven
  6. Eventuelt

Bestyrelsen fremlage ny struktur nødvendig for at oprette en egentlig forening med Generalforsamling med tilhørende bestyrelse – se nedenstående:

Begge forslag til ændringer blev enstemmigt vedtaget – se nedenstående for præsentation, nye vedtægter/reglement og referat:

Efter Generalforsamlingen holdt den nye bestyrelse konstituerende bestyrelsesmøde og konstituerede sig på følgende måde:

  • Formand: Ditte Tornehave
  • Kasserer: Betty Andersen
  • Sekretær: Finn Jensen
  • Bestyrelsesmedlem: Aage Steen Rasmussen

Bestyrelsen for Ejerlauget Gartnerhaven I og II

Ditte, Betty, Finn og Aage