Ejerlauget Gartnerhaven I og II afholdte Generalforsamling torsdag, d. 9/12 2021 med følgende dagsorden:
- Velkomst
- Valg af dirigent
- Valg af to stemmetællere
- Regnskab år til dato
- Behandling af indkomne forslag – Bestyrelsen foreslår ændring af:
- 5a Vedtægter Ejerlauget Gartnerhaven I og II
- 5b Reglement Fælleshuset Gartnerhaven
- Eventuelt
Bestyrelsen fremlage ny struktur nødvendig for at oprette en egentlig forening med Generalforsamling med tilhørende bestyrelse – se nedenstående:
Begge forslag til ændringer blev enstemmigt vedtaget – se nedenstående for præsentation, nye vedtægter/reglement og referat:
Efter Generalforsamlingen holdt den nye bestyrelse konstituerende bestyrelsesmøde og konstituerede sig på følgende måde:
- Formand: Ditte Tornehave
- Kasserer: Betty Andersen
- Sekretær: Finn Jensen
- Bestyrelsesmedlem: Aage Steen Rasmussen
Bestyrelsen for Ejerlauget Gartnerhaven I og II
Ditte, Betty, Finn og Aage