![](https://usercontent.one/wp/www.abf-gartnerhaven1.dk/wp-content/uploads/2021/07/A8A4BDA3-7896-479D-B5C2-0462C1E90A2E.jpeg)
Fælleshusudvalget står for den daglige drift og vedligeholdelse af Fælleshuset samt for at udfører de opgaver, som Ejerlauget Gartnerhaven I og II vedtager. Udvalget består af 4 medlemmer, 2 fra hver forening, og udpeges af bestyrelsen for Ejerlauget Gartnerhaven I og II.
Fælleshusudvalg | ||||
---|---|---|---|---|
Navn | Adresse | Telefon | ||
GH I | Lene Kring | Gartnerhaven 21 | 2248 1551 | sekretaer@abf-gartnerhaven1.dk |
GH I | Lisbeth Møller | Gartnerhaven 13 | 6168 4784 | lisbeth@zone13.dk |
GH II | Yvonne Jensen | Gartnerhaven 2 | 7154 8091 | johnnyyvonnejensen@gmail.com |
GH II | Eva Bredegaard | Gartnerhaven 34 | 2865 1088 | evabredegaard@gmail.com |
Fælleshusudvalget er ansvarlig for følgende overordnede opgaver:
- Regelmæssigt tilsyn og vedligeholdelse af toiletter og hårde hvidevarer
- Tilsyn og indkøb af forbrugsartikler og køkkenudstyr
- Hovedrengøring (årligt)
- Booking af Fælleshus og gæsteværelser
- Nøgleudlevering og betaling i forbindelse med udlejning
- Koordinering med rengøring i forbindelse med udlejning
- Tilsyn og kontrol af nøgler og nøgleregister